Evden Eve Nakliyat Ofis Nakliyesi | Oruçoğlu Nakliyat | 0532 315 90 51

Blog

Ofis Nakliyesi

Kurumsal firmalar, belirli zaman dilimlerinde yeni bayiler veya şubeler açmaktadır. Açılış öncesinde de ofis nakliyesi hizmetleri alınmakta ve eşyaların yeni adreslere getirilmesi sağlanmaktadır. Özellikle de pek çok taşımacılık firması, bu konuda tam bir destek sağlamaktadır. Tüm eşyalar, kontrollü bir şekilde paketlenmekte ve istenilen adreslere götürülmektedir. Kurumsal yük taşımacılığı adı altında verilen ofis nakliyesi hizmetleri, farklı rakamlara tekabül etmektedir. Eşyaların paketlenmesi, montaj edilmesi veya asansör sistemleri ile yüksek katlara çıkarılması gibi tüm hizmetler maliyetleri etkilemektedir. Ancak kurumsal şirketler için maliyetlerden daha önemlisi, eşyaların güvenli bir şekilde taşınmasıdır. Zira yanlış yapılan işlemlerden dolayı pek çok ürün modeli ağır zararlar uğramaktadır.

Genel İşlemler

Ofis Nakliyesi

Ofis Nakliyesi

 

Nakliyat firmalarının ilk hedefi taşıma sırasında eşyalara zarar gelmesini engellemektir. Bu hedefe ulaşmak için de üst düzey bir paketleme uygulamaları gerçekleştirilmektedir. Çalışma alanlarında bulunan tüm eşyalar, en az iki kat olacak bir şekilde sarmalanmaktadır. Ayrıca ambalajların kaliteli ve yırtılmaz olması da taşıma güvenliği açısından oldukça önemlidir. Ofis nakliyesi hizmeti veren firmalar, paketleme işlemleri noktasında köpük gibi malzemeler kullanmakta ve eşyaların darbelere kaşı daha dayanıklı olması sağlanmaktadır. Ayrıca yükleme süreci de hassasiyet ile tamamlanmaktadır. Paketlenen tüm eşyalar, belli bir sıraya göre araçlara yerleştirilmekte ve yeni adreslere götürülmektedir. Ofis nakliyesi projeleri, montaj işlemleri ile son bulmaktadır. Alanında uzman personelleri, taşıma öncesinde sökülen dolapları ve mobilyaları tekrar kurmaktadır.

 

Ofis Nakliyesi Araçları Nasıl Olmalıdır?

 

Çalışma alanlarında sayısı belli olmayan birçok dijital malzemeler bulunmaktadır. Yine koltuk takımları ve mobilyalarda bu sürecin en önemli parçasıdır. Genel olarak ofislerde var olan tüm eşyalar maddi değer açısından oldukça yüksektir. Bu nedenle de taşımacılık işlemleri sırasında dikkat edilmesi gereken noktalar bulunmaktadır. Özellikle de ofis nakliyesi araçları, eşya güvenliğini sağlayan temel unsurdur. Bu araçların yeni olması ve asansör sistemleri ile donatılması, güvenlik açısından oldukça önemlidir. Ayrıca bilgisayar gibi elektronik eşyalar için ayrı depolama alanlarına sahip olması gerekir. Ofis nakliyesi araçlarının sigortalı taşımacılığa uygun olması da avantaj sağlayabilir. Böylece yolculuk sırasında yaşanan kazalar ve maddi kayıplar, müşterilere yansıtılmadan telafi edilebilir.

Ofis Nakliyesi Fiyatları

 

Ofislerin taşınması için talep edilen tutarlar farklılık gösterebilir. Eşya sayısı ve tonajı, fiyatların belirlenmesi noktasında oldukça önemlidir. Ayrıca ofis nakliyesi için talep edilen tutarlar, projenin büyüklüğüne ve araç sayısına göre de değişkenlik gösterebilir. Pek çok firma müşterilerini memnun etmek adın a çeşitli indirimler ve kampanyalar gerçekleştirmektedir. Ancak kurumsal taşımacılık hizmetleri diğer taşımacılık hizmetlerine göre biraz daha pahalıdır. Konu hakkında detaylım bilgi almak için firmamız ile iletişime geçebilirsiniz. Anlık araç ihtiyaçlarınız için de firmamızdan destek alabilirsiniz tüm hizmetlerimiz makul rakamlar ile verilmekte ve müşteri memnuniyeti sağlanmaktadır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Hemen Ara
istanbul ataşehir evden eve nakliyat